nedeľa, 14. decembra 2014

Ankety, ankety, ach, tie ankety!

Nedeľa (strieborná adventná), volá číslo, ktoré nemám v zozname. Kuriér? Mohla som si domyslieť, že anketárka. Je mi ľúto tých dievčat, možno študujú, sú z chudobných rodín, nevedia si nájsť inú prácu atď atď. Obvykle súcitne odpovedám... Tentokrát som sa dokonca potešila téme: hudobné štýly v ozvučení verejných priestorov. Konečne! Videla som v tejto ankete väčší zmysel ako v nejakej predvolebnej. Bohužiaľ, stihla mi byť položená jediná otázka a to, že koľko mám rokov. Slečna po mojej odpovedi slušne poďakovala, vraj moja veková kategória nie je v hraniciach prieskumu. Dobre počujem? Keby som v tej chvíli neonemela, opýtala by som sa, kde teda tá hranica je, koľko by som mohla mať maximálne rokov, aby niekoho zaujímalo, čo by som rada počúvala v kaviarni. Myslia si snáď vážení prieskumníci, že UŽ do kaviarne či reštaurácie nechodím alebo čoskoro nebudem, tak sa neoplatí so mnou zapodievať? Uniklo mi, pre akú spoločnosť dievčina robila anketu, ale vtedy mi napadlo, že pokojne mohlo ísť o projekt nejakého stredoškoláka, pre ktorého vek rodičov je už nezaujímavý. Neviem. Ak má ale ísť o seriózny prieskum, takéto vyčlenenie z dôvodu veku ma udivuje.


2 komentáre:

  1. Nejsi sama, to se mi stává pravidelně .... moje věková kategorie nevyhovuje ... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nevyhovuji každou chvíli - kvůli věku, kvůli bydlišti, kvůli něčemu jinému... :))

    OdpovedaťOdstrániť