piatok 7. septembra 2012

Výpisky z lodného denníka - 7.časť - záver

16.-17. august - štvrtok, piatok

Benalmadena - odteraz na súši

Z týchto dní už nemám žiadne poznámky. Chcela som dočítať Osamelosť prvočísel (a ja čítam mimoriadne pomaly) a už som bola trochu nastavená na odchod. Vo štvrtok sme sa rozlúčili s Marina del Este a poobede sa doplavili do poslednej našej zastávky - do veľkého prístavu Benalmadena. Aspoň pár fotiek:

18. august - sobota

Bratislava - návrat domov

Vstávali sme skoro. Taxík bol objednaný vopred, dostavil sa včas a zdalo sa, že dnes nás nemá čo prekvapiť, o 11. sme doma a koniec výletu. Omyl! Ešte vo chvíli, keď po bitke o miesta (leteli sme jednou známou nízkorozpočtovou spoločnosťou, ktorá neposkytuje miestenky) sme už všetci sedeli, vyzeralo, že je všetko v poriadku. Lietadlo sa pohlo, tešili sme sa, že nemešká a tentokrát nemusíme prestupovať.

Urobilo však len malý okruh po letiskových dráhach, vrátilo sa a zastalo. Po polhodine nám oznámili, že lietadlo má poruchu, nie je prítomný nikto kompetentný, a tak musíme počkať na odborníka zo Stanstedu, také 3-4 hodinky. So všetkými taškami nás nasadili na autobus a odviezli späť do letiskovej haly. Po 5 hodinách zase rýchlo autobus - lietadlo. Niektoré deti plakali, že im nezostalo miesto vedľa rodičov, lebo samozrejme všetko bolo inak. A tak sedíme, sedíme a nič. Po magickej polhodine oznam, že porucha sa nedá odstrániť, keď je lietadlo zaťažené a budeme musieť znova vystúpiť. Vylepšenie: všetko bude organizované, dozvieme sa, v akom poradí vystupujeme, do akého autobusu kto nasadne a hlavne miesta sa zachovajú a bude to trvať len 10 minút. Trpezlivo sme boli odhodlaní podriadiť sa čomukoľvek. Nakoniec nebolo treba. Nejaký ten čas sme si ešte posedeli, ale potom sme predsa len vzlietli a o 16.30 šťastne pristáli v Bratislave.

Brusel - záver

Dovolenka skončila a ja touto cestou chcem poďakovať našim priateľom Vierke a Jurovi, ktorí nám poskytli tento neobyčajný zážitok (toto naozaj boli len výpisky, lebo to, čo dáva životu šťavu, sa obvykle nedá dať do slov), svojmu mužovi, ktorý sa tiež pričinil, Jankovi, že sa staral o Sáru a Ester a vám, milí čitatelia a čitateľky, za trpezlivosť, s ktorou ste sa dočítali až k tomuto miestu.

1. ten zeleno biely majak je uzasny, teda, ak je to majak .-)) krasne fotky, putave citanie, hadam ti ostali este nejake dojmy a energia aj na dalsie mesiace, T

1. Ano, majak (alebo nie?) :-)
      Dakujem, mila Tana, energiu este mam, ale casu akosi pomenej.. Mam obdobie zhromazdovania roznych receptov, ktore RAZ vyskusam. Potom nic nestiham.

2. :-) to zhromazdovanie velmi dobre poznam, milujem ceitanie receptikov, nakoniec velakrat ani neodskusam, len mozno po case v podvedomi potom sa vynaraju akesi kombinacie, z coho zas vznikaju nove napady :) Ja by som potrebovala tiez predlzit dni a aj noci :-)